Je třeba si plnit sny ...

Do nepálu na motorkách jsem chtěl už dlouho, dlouho jsem se na to chystal, ale zatím jsem se k tomu nikdy nedostal. Kdysy v devadesátých letech jsem vzal stopem z Prahy podivně vypadajícího člověka, který byl oblečený v cizokrajném hábitu a táhl různá zavazadla. Cestou do Brna z něho vylezlo, že byl s kamarády, co mají cestovku zkoušet cestu po Indii na Enfieldech a že to bylo krásné.

Zhruba po deseti letech jsem vyděl film z takové cesty nazvaný Himalayo Enfieldmo. To mě opet dostalo a už jsem čekal jen na čas a někoho, kdo by se mnou jel. Až jsem ukecal/nadchnul pro tuto výpravu Šudana, tak jsme se k Rajbasům přihlásili a 26.3.2011 vyrážíme. Je třeba dodat, že na motorce jsem dosud najezdil maximálně 300 km.

Tento blog by měl postupně obsahovat naše zážitky, pokud teda bude síla a síť......



sobota 26. března 2011

... A dalsi letiste

Cekani na letisti neni obecne moc prijemne, kle kdyz jsou tam obchudky a hospudky, tak se to da vydezet. Kyjevske letiste ma dva miniobchudky a jednu predrazenou hospodu... A pet hodin casu.
Na druhou stranu se tam sesla zajimava spolecnost vyuzivajici stejneho lacineho spojeni do hymalajskeho regionu. Krome tlupy motorkaru (to jako my:-)) se drahym pivem opijeli i clenove expedice Manaslu, vybavena od hudy takze vsichni ve stejnych hadricich s logem expedice. Netjsim kolik jich je, ale maji sebou i husta devcata:-)
Vedle u stolku sedel mlady par, ktery se chysta na dvoutydeni trek pod everestem. Zkratka vyborna spolecnost dobrodruhu.
Aerosvit prijemne preklapil low-cost cenou letenky (cca 11tis) nicmene onboard sluzby tomu odpovidaji. Strava lehka a vegetarianska. Zaciname trenovat na Indii.
Kolem treti rano jsme pristali na letisti v Dili. Necekala nas zadna sikana, zavazadla dorazila vsechna a docela rychle. Letiste je docela pekne a ciste. Ani venku se na nas nesesipali Majfrendi. Vedouci zajezdu nam koupil tri znacne hystoricke taxiky a jeli jsme hledat hotel. Ten lezi jakoze v centru, ale v tu ranni hodinu to tu vypadalo dost opustene. Na vozicich spici Indove. Spousta psu atd...
Spat jsme sli kolem pate rano....

Odesláno z HTC

1 komentář:

  1. Tak fotku Baretaka s pruvodcem sem prihodite, ale jak vypadaji "husta devcata", to ne, co? To si rikaji kamaradi... :)) Op

    OdpovědětVymazat