Je třeba si plnit sny ...

Do nepálu na motorkách jsem chtěl už dlouho, dlouho jsem se na to chystal, ale zatím jsem se k tomu nikdy nedostal. Kdysy v devadesátých letech jsem vzal stopem z Prahy podivně vypadajícího člověka, který byl oblečený v cizokrajném hábitu a táhl různá zavazadla. Cestou do Brna z něho vylezlo, že byl s kamarády, co mají cestovku zkoušet cestu po Indii na Enfieldech a že to bylo krásné.

Zhruba po deseti letech jsem vyděl film z takové cesty nazvaný Himalayo Enfieldmo. To mě opet dostalo a už jsem čekal jen na čas a někoho, kdo by se mnou jel. Až jsem ukecal/nadchnul pro tuto výpravu Šudana, tak jsme se k Rajbasům přihlásili a 26.3.2011 vyrážíme. Je třeba dodat, že na motorce jsem dosud najezdil maximálně 300 km.

Tento blog by měl postupně obsahovat naše zážitky, pokud teda bude síla a síť......



sobota 26. března 2011

Na letisti

Sedime na letisti. Tupe koukame po vcerejsi rozlucce s ceskym pivem. U check-in jsme potkali par hustych panu s batohy KTM a bundama BMW Motorrad. Vedouci vypravy nas s temi prvorepublikovymi vojenskymi vaky a civilni vystroji ani neidentifikoval.
V pruvodci pisou, ze nepal na motorce vyzaduje zkusene jezdce. Ach jo. Ja jsem nejvic zkusenosti nasbiral v utery, kdyz jsem byl na vyjizdce u Ochozu s Luboskem. Ale niceho se nebojim, mam sebou sikovneho Sudana, ktery prislibil, za na me da pozor:-) Zatim me vsak pouze zasobuje moravskym antimalarikem s vuni svestek.
Dalsi nase cesta povede pres Kyjev do Dili. Tam nafasujeme motorky, nastoupime na vlak a pojedeme na hranice nepalu. juchuuuuu

Odesláno z HTC

1 komentář:

  1. Jen jeďte kluci. A ofafrně z kopce. Jak dlouho před jízdou máte přestat požívat antimalarika? :-) Zdraví vás české pivo, české ženy a zpěv juchuuuu

    OdpovědětVymazat