Je třeba si plnit sny ...

Do nepálu na motorkách jsem chtěl už dlouho, dlouho jsem se na to chystal, ale zatím jsem se k tomu nikdy nedostal. Kdysy v devadesátých letech jsem vzal stopem z Prahy podivně vypadajícího člověka, který byl oblečený v cizokrajném hábitu a táhl různá zavazadla. Cestou do Brna z něho vylezlo, že byl s kamarády, co mají cestovku zkoušet cestu po Indii na Enfieldech a že to bylo krásné.

Zhruba po deseti letech jsem vyděl film z takové cesty nazvaný Himalayo Enfieldmo. To mě opet dostalo a už jsem čekal jen na čas a někoho, kdo by se mnou jel. Až jsem ukecal/nadchnul pro tuto výpravu Šudana, tak jsme se k Rajbasům přihlásili a 26.3.2011 vyrážíme. Je třeba dodat, že na motorce jsem dosud najezdil maximálně 300 km.

Tento blog by měl postupně obsahovat naše zážitky, pokud teda bude síla a síť......



pondělí 4. dubna 2011

4/4 Phokara - odpocinkovy den







Dnesni den jsme vstali brzo. Strevni a chripkove bacili nam nevovolili vyspavat a relaxovat. Odjezd do ofisu, kde si vyridime permity do narodniho parku Anapurna, byl naplanovany na 10. Vyrazili jsme na snidani. Na rozku ulice kde bydlime je sendvicarna. Toust a cerny caj, to by nam mohlo udelat dobre. Udelalo:o) Protze nam nefunguje rouming O2, tak jdeme koupit simku mistniho operatora. Po okopirovani vsech dokladu, vyplneni 4formularu po prilozeni fotogafie a asi po hodine odchazime uspesne z kramku. Spechame na sraz. Vyrizeni permitu stalo asi 3500rupek a 4fotky. Skoda ze mame kazdy jenom 3. V blizkem sousedstvi ke fotograf. Vstoupili jsme do kramku kde mladsi zena nas posadila na lavici s fotakem v ruce do prostoru naleho kramku a starsi si vzala uterku a udelala nam pozadi. Za par minut tiskarna vytiskla dva krasavce. Vyrizeno. Vyrazime na motorkach na kopec ktery se tyci nad Phokarou a jehoz nazev jsem zapomel.. Je z neho krasny vyhled na Anapurny(dnes v oparu) cle udoli Phokary a take tu startuji padackari. Jsme unaveni a tak tu ve stinu asi hodinku sedime a koukame, jak to tu pekne nosi. Planovanou navstevu muzea horolezectvi nestihame a tak se vracime na hotel. Vedle je holic a tak navevaham a usedam na otocne kreslo. Drobny hoch se dava do prace. Voda, pena ziletka, pena, ziletka, kolinska, masaz hlavy a sije. Za pul hodky je hotovo. Super, to by melo byt i unas.. Kratky odpocinek a jdeme na veceri. Pro jistotu si davame jen toust se syrem a varenou ryzi. Moc dobry.. Jeste kratky shoping a jdeme spat. Zitra bude dlouhy a narocny den.

LADA JE NEJLEPSI

1 komentář:

  1. Milý Dušane, vypadáš nad tou rýží velice spokojeně, ale mě nepřesvědčíš :-)

    OdpovědětVymazat