Je třeba si plnit sny ...

Do nepálu na motorkách jsem chtěl už dlouho, dlouho jsem se na to chystal, ale zatím jsem se k tomu nikdy nedostal. Kdysy v devadesátých letech jsem vzal stopem z Prahy podivně vypadajícího člověka, který byl oblečený v cizokrajném hábitu a táhl různá zavazadla. Cestou do Brna z něho vylezlo, že byl s kamarády, co mají cestovku zkoušet cestu po Indii na Enfieldech a že to bylo krásné.

Zhruba po deseti letech jsem vyděl film z takové cesty nazvaný Himalayo Enfieldmo. To mě opet dostalo a už jsem čekal jen na čas a někoho, kdo by se mnou jel. Až jsem ukecal/nadchnul pro tuto výpravu Šudana, tak jsme se k Rajbasům přihlásili a 26.3.2011 vyrážíme. Je třeba dodat, že na motorce jsem dosud najezdil maximálně 300 km.

Tento blog by měl postupně obsahovat naše zážitky, pokud teda bude síla a síť......



pondělí 4. dubna 2011

Do vysokych hor.....

Timto jsme dodelali (prepsali na pocitaci) vsechny resty z minuleno tydne a problematickeho spojeni. Zitra odjizdime na cestu pod Anapurny. Nepredpokladam, ze bychom tam potkali nejakou wifinu. Takze se potkame az za tri dny. Maximalne budeme aktualizovat SPOT na nize uvedene adrese. Pa ....

Žádné komentáře:

Okomentovat