Je třeba si plnit sny ...

Do nepálu na motorkách jsem chtěl už dlouho, dlouho jsem se na to chystal, ale zatím jsem se k tomu nikdy nedostal. Kdysy v devadesátých letech jsem vzal stopem z Prahy podivně vypadajícího člověka, který byl oblečený v cizokrajném hábitu a táhl různá zavazadla. Cestou do Brna z něho vylezlo, že byl s kamarády, co mají cestovku zkoušet cestu po Indii na Enfieldech a že to bylo krásné.

Zhruba po deseti letech jsem vyděl film z takové cesty nazvaný Himalayo Enfieldmo. To mě opet dostalo a už jsem čekal jen na čas a někoho, kdo by se mnou jel. Až jsem ukecal/nadchnul pro tuto výpravu Šudana, tak jsme se k Rajbasům přihlásili a 26.3.2011 vyrážíme. Je třeba dodat, že na motorce jsem dosud najezdil maximálně 300 km.

Tento blog by měl postupně obsahovat naše zážitky, pokud teda bude síla a síť......



neděle 3. dubna 2011

Re: 31/3 Nepalske safari

----- Původní zpráva -----
> Po noci na manzelske posteli v zakrytu moskitiery Baretaka zbudil mobil.
> Na displeji bylo 6.00. Vstavat, jdeme na tygra. Dnesni den budeme travit
> v narodnim parku a pozorovat mistni zver a kdyz budme mit stesti tak i
> tygra uvidime. Na snidani jsme meli nepalivou ovesnou kasi placky a
> vajicka na tvrdo. Vydali jsme se cestou k narodnimu parku. Po ctvrt
> hodine nas vita brana s napisem Kralovsky narodni park Bardia. Jem slovo
> Kralovsky je premalovano tak, aby nebylo citelne.. Ze by tu zrusili
> krale?:o)  po zaplaceni 2000rupiku se vydavame dobushe. Pruvodci si nas
> rozdelili na dve skupiny. Jsme ve skupine cislo 2, pac jsem musel resit
> problem zazivaci a ne jednou.. Prlesem se prodirame cesto necestu.
> Vidime srnky, opice, barevne ptak KingFisher, krokodyla a spostu dalsi
> haveti. Koplem dvanaste se potkavame se skopinou 1 a splecne cihame na
> tygra. To znamena ze si sedneme na vyvysenem miste u reky a pozorujeme
> udolicko reky. Po par chilich vetsina ucastniku pozorovani lezi na
> zadech a vydava zvuk mdveda:o) spolecne poobedvame a opet se
> rozdelujeme. Videli jsme jeste hada ci hadici cca5m dlouhou a na tygra
> jsme cihali jeste dvakrat. Cestou z NP se opet potkavame se skupinou 1.
> Vypravome si historky, kdo videl tygra a mirime k sloni farme, kde mame
> domluvemou vyjizdku. Cesto jme vydeli krokodyli farmu, ale mrnata
> krokodyla tu nemaj. Sloni uz jsou propraveni. Par lidi to vzdalo a tak
> jedeme po trech na jednom. Je to velmi houpave. Reku prebrodil hladce.
> Buschi se prodira dobre, jen porat zere. Chobot slona neustale atakuje
> rostliny v okoli a jeho ridic je z neho nestasny. Po asi hodinove
> vyjizce se vracime. Vystupujeme s malou morskou nemoci a tesime se na
> veceri a na sprchu. Pri veceri planujeme den dalsi a s mistnimi
> probirame politickou situci v zemi. Hura do postele. Zathnout moskitieru
> a spat;o)

<Příloha>  20110330_003.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat