Je třeba si plnit sny ...

Do nepálu na motorkách jsem chtěl už dlouho, dlouho jsem se na to chystal, ale zatím jsem se k tomu nikdy nedostal. Kdysy v devadesátých letech jsem vzal stopem z Prahy podivně vypadajícího člověka, který byl oblečený v cizokrajném hábitu a táhl různá zavazadla. Cestou do Brna z něho vylezlo, že byl s kamarády, co mají cestovku zkoušet cestu po Indii na Enfieldech a že to bylo krásné.

Zhruba po deseti letech jsem vyděl film z takové cesty nazvaný Himalayo Enfieldmo. To mě opet dostalo a už jsem čekal jen na čas a někoho, kdo by se mnou jel. Až jsem ukecal/nadchnul pro tuto výpravu Šudana, tak jsme se k Rajbasům přihlásili a 26.3.2011 vyrážíme. Je třeba dodat, že na motorce jsem dosud najezdil maximálně 300 km.

Tento blog by měl postupně obsahovat naše zážitky, pokud teda bude síla a síť......



neděle 10. dubna 2011

8/4 navrat do Phokary





Dnesni den zacal zcela normalne. Snidane v 8 a odjezd v 9. Mezi tim 15krat na velkou.., stravni problemy jsou zpet. Prvni hadka s Baretakem, po dvou tydnech cestovani, je o zachod:o) Vyjezd z hotelove zahrady je takova zkouska zrucnosti. Tri schody nahoru, po lavce pres potok, o 90st. do leva, do prava, trefit se mezi bagr a dodavku a hora uz jsme na ceste. Zvladli jsme to na jednicku, jen Baret se tulil k bagru a tak je trochu od smiru. Mame pred sebou cca110km do Phokary a z toho asi polovinu po sotolinove rozbite ceste. Prasi se tak, ze bez satku pres pusu se nada jet. Kdyz predjizdime nakladak, tak je to jako zdolavat pisecnou bouri za soustavneho troubeni. To aby o nas vubec vedel a nerozmackl nas jako malinu. Motorky i nas pomalu zahaluje sedy povlakprachu. Mijime prevraceny autobus, projizdime brod a po dvou hodinach nazime na asfalt. HURA. Radim 3, 4, na tachometru 70, 80, mam pocit jako bych mohl letat. Dokonce si i pobrukuji pod helnou''kdyz ti vitr, napne plachtu, tatada..'' Cesta je mnohem prijemejsi. Po par zastavkach na piti, foceni a sra.. jsme kolem 15te dorazili do Phokary. Spime ve stejnem hotelu jako pred tim. Dali jsme si vyprat propocene veci z treku a taky se nechali ostrihat a oholit. Veskere aktivity vykonavame jen v nejblizsim okoli hotelu, pac nas magicky pritahuje nas zachod. Navstivili jsme mistni lekarnu zakoupili jsme leky na srac.. Nase uz nam dosli a moc nefungovali. Neni nalada ani energie jit do mesta ci za ostatnimi a bavit se. Je osm a jdeme spat s nadeji ze nove leky zaberou..

1 komentář:

  1. Ahoj motorkáři,
    je to úžasný co všechno zvládnete a držíme Vám palce, aby jste dorazili ve zdraví a v pohodě. je vidět, že chytáte formu, když jste vyhráli etapu - gratulujeme. My jsme již v Brně, já jedu ještě dnes odpoledne na dva dny do Bratislavy a pak hurá na do Blanska na školení. Ve čtvrtek nám vyjde kniha o DPH s Dr. Bártou a Ing Hochmannovou. Počítám, že jí budeme mít na školení. Píšu to, aby se Honzík pomalu připtavoval na realitu.
    Držíme Vám palce, hodně štěstí. tam

    OdpovědětVymazat